4.EDYCJA KAMPANII DOTYKAM = WYGRYWAM

ola

Według przeprowadzonych badań blisko połowa Polek ma w swojej szafie ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką. Najwyższy czas więc kompleksowo zadbać o zdrowie piersi i wyczyścić szuflady z zalegających w nich, źle dopasowanych biustonoszy.

3 października w Centrum Onkologii w Warszawie, marka bieliźniana Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K (!) ruszyła z czwartą edycją kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM! To świetna okazja do pozbycia się starych biustonoszy i wsparcia działań związanych z walką z rakiem piersi.

Organizatorzy kampanii postawili na siłę re-(CYC)lingu! Zobacz film!

Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych biorących udział w kampanii i oferujących marki Panache, (adresy sklepów na dotykamwygrywam.pl), gdzie znajdziesz specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.

Każda z pań, która weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł. na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

Akcję Dotykam=Wygrywam wspiera wiele znanych pań, które pojawiły się podczas inauguracji w Centrum Onkologii.

Aleksandra Kisio

FOT. mat.pras.Panache

Aleksandra Mikoąajczyk

FOT. mat.pras.Panache

Anna Gzyra

FOT. mat.pras.Panache

Anna Popek

FOT. mat.pras.Panache

Elĺbieta J©drzejewska i Agnieszka Wielgosz

FOT. mat.pras.Panache

Elĺbieta Romanowska

FOT. mat.pras.Panache

Ewa Mielnicka

FOT. mat.pras.Panache

Ilona Felicjašska i Paulina Smaszcz-Kurzajewska

FOT. mat.pras.Panache

Izabela Sakutova

FOT. mat.pras.Panache

Karolina Szostak zapisuje si� na badania

FOT. mat.pras.Panache

Krystyna Kofta

FOT. mat.pras.Panache

od lewej Izabela Sakutowa, Elĺbieta Kozik, Ilona Felicjašska

FOT. mat.pras.Panache

Logo DOTYKAM=WYGRYWAM i PARS Zajawka DOTYKAM=WYGRYWAM

Lubię(0)Nie lubię(0)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Czerwony Dywan i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Komentarze

Liczba komentarzy: 0

    Dodaj komentarz