IKONY STYLU W REKLAMIE TOREBEK LV

lv

Przed obiektywem słynnego fotografa Stevena Meisela stanęło sześć muz, które są inspiracją dla Marca Jacobsa – gwiazda francuskiego kina Catherine Deneuve, amerykańska reżyserka Sofia Coppola, chińska aktorka i piosenkarka Fan Bing Bing, oraz modelki Edie Campbell z Wielkiej Brytanii, Caroline de Maigret z Francji oraz Gisele Bundchen z Brazylii.

W kampanii zobaczymy osiem portretów niezwykłych kobiet oraz osiem wcieleń nowego modelu Noé z kolekcji na wiosnę/lato 2014 – NN14 bag (Nouveau Noé 14). NN14 to nowa odsłona kultowej torby Louis Vuitton – torebki Noé, którą zaprojektował Gaston-Louis Vuitton w 1932 roku, oryginalnie do przewożenia pięciu butelek szampana.

Edycja limitowana NN14 została zaprojektowana przez Marca Jacobsa – jest mniejsza, ale nadal można dostrzec w niej elementy oryginalnego przeznaczenia torebki. Niektóre modele ozdobione są piórami, kryształami, cekinami. Inne są subtelniejsze, wykonane ze skory cielęcej, ale za to w wielu przepięknych kolorach i odcieniach. Występują w dwóch rozmiarach, wszystkie wiązane są skórzanym paskiem z frędzlem i mają charakterystyczną dla Louis Vuitton kłódkę umieszczoną z boku.

 

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

Fot. Steven Meisel for Louis Vuitton

 

Zobaczcie też inne materiały o torebkach Louis Vuitton: Kampania z Michelle Williams  oraz  Historia kultowych torebek LV

 

 

 

Lubię(0)Nie lubię(0)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Moda i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Komentarze

Liczba komentarzy: 0

    Dodaj komentarz