KLASYCZNY PRZEDMIOT POŻĄDANIA

DEI 440x285 CW-WT2 INTL_a

Dzięki Bogu, nigdy nie byłam wielką fanką torebek LV, ale nowa kampania z Michelle Williams mnie zachwyciła.
Aktorka prezentuje dwie nowe torebki ‒ W i Capucines. Autorem zdjęć jest jeden z moich ukochanych fotografów Peter Lindbergh (który urodził się w moim rodzinnym mieście Lesznie, ale tę historię, o tym, jaki świat jest mały, zostawię na inną okazję:-)

„W” to nowe podejście do legendarnego Monogramu ‒ poprzez wyraźne graficzne linie, sugerujące nawiązanie do litery W, oraz innowacyjne połączenie różnych materiałów. Ponadczasowy, kobiecy design torebki „Capucines” to nawiązanie do tradycji wyrobów skórzanych Louis Vuitton, dodatkowo zaakcentowane poprzez wykorzystanie w kampanii podróżnych kufrów vintage.

Wyrazista uroda Michelle Williams, pozującej w zmysłowej koronkowej sukience i „męskim” płaszczu z jesienno-zimowej kolekcji Marca Jacobsa dla Louis Vuitton, nabiera blasku na delikatnych, a jednocześnie sugestywnych portretach Petera Lindbergha.

DEI 440x285 CW-W2 INTL_a

Fot. mat.pras.

DEI 440x285 CW-CP2 INTL_a

Fot. mat.pras.

DEI 220x285 CW-CC1 INTL_A

Fot. mat.pras.

DEI 220x285 CW-CW1 INTL_A

Fot. mat.pras.

DEI 220x285 CW-W1 INTL_A

Fot. mat.pras.

Lubię(0)Nie lubię(0)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Moda i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Komentarze

Liczba komentarzy: 0

    Dodaj komentarz