Po 26 latach istnienia w modzie polskiej, marka Aryton zmieniła nazwę na Patrizia Aryton, od imienia właścicielki. Głównym powodem tej zmiany była przede wszystkim chęć pokazania, że za marką stoją konkretni ludzi. Z okazji premiery nowego logo oraz tradycyjnie przy okazji prezentacji nowej kolekcji, odbyło się spotkanie dla mediów i gwiazd w salonie marki w Arkadii. Kolekcja na jesień-zimę 2015/16 prezentowana przez dyrektor kreatywną – Patrycję Cierocką-Szumichorę składa się z 200 modeli i zbudowana jest na zasadzie puzzli, gdzie każdy element ma swoje miejsce i pasuje do całości. Najważniejszą rolę w kolekcji odgrywają płaszcze, które od lat są wizytówką marki. Do produkcji wykorzystywane są najlepsze tkaniny tj. moher, alpaka, kaszmir czy baby camel. W najnowszej kolekcji rządzą pastele i neony. Obok lodowatego błękitu „vintage blue” , porcelanowego różu czy jasnej żółci pojawia się czerwień wenecka, indygo oraz amarant. Do tego ponadczasowa klasyka oparta na czerni, bieli, camelu, mahoniu i wszystkich odcieni szarości. Zobaczcie, kto już przymierzał najnowszą kolekcję.
Sesja zdjęciowa nowej kampanii Patrizia Aryton


Komentarze
Liczba komentarzy: 0