SEXY LA MANIA NA JESIEŃ/ZIMĘ

Kampania-AW17--001

La Mania prezentuje swoją nową kampanię promującą kolekcję jesień/zima 2017. Przedstawione w niej sylwetki to kontynuacja idei MIND BLOW, zaprezentowanej po raz pierwszy podczas zeszłorocznego pokazu La Manii. Marka kolejny raz otwarcie i głośno manifestuje kobiecość, seksualność i budzi drzemiące w kobietach pożądanie. Kolekcję z pokazu możecie zobaczyć tutaj.

W tym sezonie projektantki La Manii Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma postawiły na welur w zwracającym uwagę bordowym kolorze oraz devoire z charakterystycznym wzorem. Rebeliancki charakter kolekcji podkreślają także licowe skóry, użyte w ozdobionych złotymi nitami smyczach. W kolekcji znalazły się także jedwabie i cekiny. Akcentami zwracającymi uwagę, a jednocześnie będącymi znakami charakterystycznymi dla marki, są złote elementy – specjalnie zaprojektowane blaszki i ozdobne zapięcia. Charakterystyczne dla sezonu AW17 stały się nawiązania do pop kultury w postaci komiksowych haftów.

Scenografia sesji złożona ze szklanej instalacji na wzór kalejdoskopu symbolizuje złożoność kobiecej natury i iluzje emocjonalne, jakim często ulegamy. Rozbicie widoczne jest w kolekcji AW17 – łączy ona delikatne i zwiewne jedwabne kreacje z ciężkimi kożuchami, skórzanymi sukienkami i wełnianymi pelerynami.

Do współpracy przy kampanii zaproszone zostały wschodzące gwiazdy modelingu.
W obiektywie Mateusza Stankiewicza nie uwodzą one odbiorcę w oczywisty sposób. Emanują kobiecą sensualnością i odkrywają kobietę nowej ery, która pociąga swoją samoświadomością. – Konstrukcja scenograficzna stanowiła swoiste wyzwanie, jednocześnie gwarantując mi świetną zabawę – wspomina pracę podczas sesji fotograf. – Modelki były zamknięte w lustrzanym pomieszczeniu bez kontaktu wzrokowego z aparatem. Brawo dla La Manii za kolekcje, ale także za zaufanie i odwagę we współtworzeniu i realizacji tej wizji.

– Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcę, żeby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie – o projekcie MIND BLOW mówi Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.

 

Kampania-AW17--002 Kampania-AW17--003 Kampania-AW17--004 Kampania-AW17--005 Kampania-AW17--006 Kampania-AW17--007 Kampania-AW17--008 Kampania-AW17--009 Kampania-AW17--010 Kampania-AW17--011

Modelki:

Karolina / Division

Wiktoria D / Uncover Models

Aneta M. / Uncover Models

Stazia / KOYA Models

Aleksandra G. / KOYA Models

 

Fotograf: Mateusz Stankiewicz / AF PHOTO

Stylistka: Ewelina Gralak

Makijaż: Joanna Berdzińska

Włosy: Michał Bielecki / Warsaw Creatives

Produkcja: Pink Creative

Postprodukcja: Final Touch

Lubię(0)Nie lubię(0)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Moda i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Komentarze

Liczba komentarzy: 0

    Dodaj komentarz